Vaisamar

Ziarul Adevărul a publicat în PDF teza de doctorat a lui Victor Ponta.

Am aruncat de curiozitate o privire pe ea. Știu ce înseamnă un doctorat. Deși n-am o experiență îndelungată în predare și cercetare, mi-e clar că, dacă un student de-al meu din anul I mi-ar preda un referat întocmit pe modelul tezei de doctorat pregătite de V. Ponta, ar pica fără multe discuții.

Precum se știe, presa internațională și presa din România s-au concentrat pe chestiunea foarte evidentă a plagiatului. Totuși, dacă ne uităm pe teza lui Ponta observăm chestiuni de formă care ar fi trebuit să-i facă pe membrii comisie să o respingă numaidecât.

1. Prefața lui Adrian Năstase

E prima teză de doctorat în forma ei nepublicată în care văd o prefață scrisă de coordonator. Victor Ponta a scris în 2001 o lucrare (Scurt istoric al justiției penale internaționale) a cărei prefață a…

View original post 588 more words

Leave a Reply

